ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

Wzór Formularza Odstąpienia Od Umowy (PDF) 

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Butik Szafeczka

ul. Księdza Nosala 10

39-200 Dębica

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

W zależności od woli Klienta zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem pośrednika płatności jakiego użył klient przy zapłacie za towar (o ile istnieje taka możliwość techniczna) 

UWAGA!

Drogi Kliencie zanim postanowisz odstąpić od umowy zawartej na odległość, zapoznaj się ponownie z regulaminem oraz polityką prywatności. Skorzystanie z powyższego wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe i stanowi jedynie przykład pisma, które może ułatwić formułowanie jego treści, a nam odnalezienie i potwierdzenie zamówienia. 

Przed odstąpieniem od umowy zachęcamy również do kontaktu z naszym sklepem. Od początku jego powstania stoimy na stanowisku, że dobre relacje z klientami to podstawa, a każdy problem można rozwiązać polubownie.

Zachęcamy również do odwiedzenia jednego z naszych oddziałów w Dębicy lub Rzeszowie. Więcej informacji znajdziesz na stronie Kontaktu.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­-mail na adres sklep@butikszafeczka.pl w celu zgłoszenia reklamacji oraz wypełnić formularz reklamacyjny

Formularz Reklamacyjny

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Butik Szafeczka

ul. Księdza Nosala 10

39-200 Dębica

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.